Kaj Hansen ApS

 

Kvalitet

Vi har gennem 46 år haft tilfredse kunder og nye kunder kommer stadig til efter anbefaling fra gamle kunder. For at blive endnu bedre til at servicere vores kunder har vi sat tal og ord på vores kvalitet.

 

Det er vores målsætning, at:

  • Kundeaftaler skal være klare, éntydige og overholdes
  • Vi højst vil modtage 5 reklamationer om året
  • Vi dokumenterer alt vores arbejde bl.a. med digitale billeder
  • Vi har en godkendt kontrolinstans til at kontrollere vores arbejde

 

Vi holder hvad vi lover

Der er mange fordomme overfor håndværkere, men vi er nok en smule anderledes:

 

  • Vi kommer til den aftalte tid hos en kunde, ellers ringer vi altid
  • Forsinkelser kan forekomme på serviceopgaver, da kunder ofte kommer i tanke om mere, når VVS’ren nu endelig er i huset.
  • Ved udarbejdelse af tilbud kan vi ikke altid se, hvad der gemmer sig bag skabe, i mure eller gulve, men selv ved uforudsete hændelser bestræber vi os meget på at holde vores aftaler i udsendte tilbud.

 

Gasbesparelse, som kan dokumenteres

Køb af et nyt gasfyr er for de fleste en stor investering og spørgsmålet er ofte om det nu kan betale sig at installere et nyt eller beholde det gamle.

 

  • Vores beregninger er forsigtige, men vi opnår besparelser fra ca. 15% helt op til knap 30%.